Często zadawane pytania
JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych. Termin realizacji zamówienia w sklepie obejmuje czas potrzebny na przygotowanie przesyłki, lub ewentualne sprowadzenie produktu z magazynu zewnętrznego. Do terminu realizacji zamówienia należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera.
DLACZEGO PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA DOSTAŁEM INFORMACJĘ, ŻE ZAMÓWIONY PRODUKT JEST NIEDOSTĘPNY?
Oferta towarów znajdujących się w naszym sklepie powstaje na podstawie danych uzyskanych z systemów magazynowych. Jest stale monitorowana i aktualizowana, jednak może zdarzyć się sytuacja, że stan magazynowy jest nieaktualny przy jednoczesnym zamówieniu ostatniej sztuki przez dwie osoby w tym samym czasie. Stąd czasami może zdarzyć się, że otrzymają Państwo informacje o niedostępności zamówionego towaru.
CO ZROBIĆ JEŻELI NIE ZNALAZŁEM PRODUKTU?
Staramy się zapewnić Państwu jak najszerszą gamę produktów, lecz może znaleźć się artykuł, którego obecnie nie posiadamy w swojej ofercie, a który chcieliby Państwo zamówić. W takim wypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Dopełnimy wszelkich starań aby sprowadzić go dla Państwa.
DLACZEGO WARTO SIĘ ZAREJESTROWAĆ W NASZYM SKLEPIE?
Po rejestracji i aktywacji konta Klient otrzymuje od nas aktualną ofertę oraz pierwszy informowany jest o promocjach w naszym sklepie. Klient nie musi podawać swoich danych przy składaniu kolejnych zamówień oraz ma pełne prawo wglądu i zmiany swoich danych oraz dodatkowo może obserwować status realizacji swoich zamówień.
CZY MOŻLIWY JEST ODBIÓR OSOBISTY?
TAK. W siedzibie firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. Ruszków Drugi, Wesoła 52, 62-604 Kościelec, po wcześniejszym ustaleniu terminu.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR JEŚLI NIE SPEŁNIA MOICH OCZEKIWAŃ?
W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny. Gwarantujemy zwrot pełnej należność za złożone zamówienie. Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien zostać zwrócony wraz z opakowaniem producenta. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym, na konto wskazane przez klienta, w terminie do 14 dni roboczych.
CO ZROBIĆ KIEDY NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ LUB ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIA ONLINE?
Należy skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie 509-387-285 | 63-26-16-083 lub e-mailem [email protected]
NIE ZANALAZŁEM ODPOWIEDZI NA PYTANIE
Należy skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie 509-387-285 | 63-26-16-083 lub e-mailem [email protected]