Często zadawane pytania

JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych. Termin realizacji zamówienia w sklepie obejmuje czas potrzebny na przygotowanie przesyłki, lub ewentualne sprowadzenie produktu z magazynu zewnętrznego. Do terminu realizacji zamówienia należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera.


DLACZEGO PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA DOSTAŁEM INFORMACJĘ, ŻE ZAMÓWIONY PRODUKT JEST NIEDOSTĘPNY?

Oferta towarów znajdujących się w naszym sklepie powstaje na podstawie danych uzyskanych z systemów magazynowych. Jest stale monitorowana i aktualizowana, jednak może zdarzyć się sytuacja, że stan magazynowy jest nieaktualny przy jednoczesnym zamówieniu ostatniej sztuki przez dwie osoby w tym samym czasie. Stąd czasami może zdarzyć się, że otrzymają Państwo informacje o niedostępności zamówionego towaru.


CO ZROBIĆ JEŻELI NIE ZNALAZŁEM PRODUKTU?

Staramy się zapewnić Państwu jak najszerszą gamę produktów, lecz może znaleźć się artykuł, którego obecnie nie posiadamy w swojej ofercie, a który chcieliby Państwo zamówić. W takim wypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Dopełnimy wszelkich starań aby sprowadzić go dla Państwa.


DLACZEGO WARTO SIĘ ZAREJESTROWAĆ W NASZYM SKLEPIE?

Po rejestracji i aktywacji konta Klient otrzymuje od nas aktualną ofertę oraz pierwszy informowany jest o promocjach w naszym sklepie. Klient nie musi podawać swoich danych przy składaniu kolejnych zamówień oraz ma pełne prawo wglądu i zmiany swoich danych oraz dodatkowo może obserwować status realizacji swoich zamówień.


CZY MOŻLIWY JEST ODBIÓR OSOBISTY?

TAK. W siedzibie firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. Ruszków Drugi, Wesoła 52, 62-604 Kościelec, po wcześniejszym ustaleniu terminu.


CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR JEŚLI NIE SPEŁNIA MOICH OCZEKIWAŃ?

W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny. Gwarantujemy zwrot pełnej należność za złożone zamówienie. Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien zostać zwrócony wraz z opakowaniem producenta. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym, na konto wskazane przez klienta, w terminie do 14 dni roboczych.


CO ZROBIĆ KIEDY NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ LUB ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIA ONLINE?

Należy skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie 509-387-285 | 63-26-16-083 lub e-mailem [email protected]


NIE ZANALAZŁEM ODPOWIEDZI NA PYTANIE

Należy skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie 509-387-285 | 63-26-16-083 lub e-mailem [email protected]